niedziela, 11 grudnia 2016 napisz DONOS@
Wyszukiwarka
Wczytanie

Dzieci i mamy śpiewają w telewizji o Piątusiu z Piątnicy

„Mama daje zdrowe rzeczy...” - śpiewał w kuchni zasępiony chłopiec, przed którym mama stawiała talerz pełen zielonego „kremu ze szpinaku”, „...bo bardzo kocham Cię” - dośpiewuje w tanecznym rytmie rodzicielka, której sekundują na zielonej trawie: sówka, jeżyk i pingwinek: „To naturalne”. Ale nastrój wszystkim poprawi się dopiero wtedy, kiedy na ekranie pojawi się nowy jogurt Piątuś, zdrowy przysmak z OSM Piątnica. Spoty z wpadającą w ucho melodią piosenki i hasłem „To z Piątnicy, to naturalne” od wczoraj emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat.

Za kreację spotów fabularno-animowanych odpowiada Agencja WALK, której autorzy wymyślili, żeby młode i zadbane mamy z dziećmi pośpiewały razem ze zwierzątkami z kreskówek o zaletach jogurtów Piątuś. „Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałyby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty” - tłumaczą. „Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy”. Mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia z Piątnicy słowami łatwo wpadającej w ucho piosenki. Wtórują trzy animowane postacie sympatycznych zwierząt, znanych konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwinek.

Kremowy jogurt typu greckiego Piątuś został w OSM Piątnica stworzony dla dzieci. Nowy produkt ma trzy wersje smakowe: truskawkową z jeżykiem na opakowaniu, waniliową z sówką i bananową z pingwinkiem. Dzieci śpiewające w spotach chcą jeść „tylko pyszne rzeczy”, natomiast mamom zależy, aby jedzenie nie zawierało barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego. I właśnie te zalety ma „pyszny i zdrowy” jogurt Piątuś, wyprodukowany z wysokiej jakości mleka, żywych kultur bakterii jogurtowych i przetartych bananów lub truskawek oraz naturalnej, mielonej laski wanilii. Spoty reklamowe Piątusia emitowane będą do 20. września. W piosence pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.
- Dzieci posilające się jogurtem Piątuś na pewno nie będą za grube i nie będą miały zgagi, ponieważ jest w tym smakołyku dużo białka i mało tłuszczu – zapewnia Stanisław Soliński, wiceprezes OSM Piątnica, która w ubiegłym roku ze swoim zakładem Ostrołęka skupiła ponad 313 mln litrów mleka.
Koszty ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej OSM Piątnica owiane są tajemnicą.

Mirosław R. Derewońko


161121091207.gif
cz
cz, 13 sierpnia 2015 13:07
Data ostatniej edycji: 2015-08-13 13:09:45

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0