Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 16 kwietnia 2024 napisz DONOS@
tekst płatny

Minął już rok od otwarcia Galerii Bursztynowej. Podsumowanie

Główne zdjęcie
Galeria Bursztynowa, Ostrołęka ul. gen. armii Aleksandra Gorbatowa 28

Dokładnie rok temu, 29 maja odbyło się wielkie otwarcie Galerii Bursztynowej. Impreza trwała kilka dni i obfitowała we wspaniałe atrakcje. Uroczystość podsumował koncert zespołu „Piersi”, który zgromadził blisko 5 tys. osób. Galeria Bursztynowa niezaprzeczalnie odniosła sukces. Inwestycji udało się utrzymać stałe zainteresowanie klientów, nie tylko z Ostrołęki i okolic, ale także z ościennych miast i powiatów.

Obiekt może pochwalić się ponadprzeciętną frekwencją. Warto również podkreślić ,że nie spowodował żadnych utrudnień komunikacyjnych mimo, że w ciągu ostatniego roku centrum handlowe odwiedziło prawie 4,5 mln osób. Co chwilę odnotowywane są także rekordowe wyniki odwiedzalności w ciągu jednego dnia, co jest wyznacznikiem ogromnego potencjału tego miejsca. Ponadto wyniki badań ankietowych wskazują na to, że centrum handlowe dysponuje wysokim wskaźnikiem lojalności klientów. Znaczna większość badanych przyznaje, że wybiera Galerię Bursztynową, jako pierwsze miejsce, gdzie można zrobić udane zakupy.

Obecnie w centrum handlowym znajduje się w sumie 68 lokali i wysp handlowych. W obiekcie znajdują się sklepy znanych i cenionych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej, wśród nich: Reserved, H&M, Mohito, Taranko, Reporter Young, House, RTV Euro AGD, Martes Sport czy CCC. W ostatnim czasie obiekt wzbogacił również ofertę o salony takich marek jak: Wojas, Organique, Lee i Wrangler. Pojawiły się także nowe lokale gastronomiczne - restauracja Olimp i pizzeria Dominium. W ciągu najbliższych miesięcy ofertę centrum uzupełnią kolejni najemcy, o czym będziemy informować naszych klientów na bieżąco. Dużym zainteresowaniem cieszą się hipermarket Tesco i market budowlany OBI. Te wielkopowierzchniowe obiekty są częścią centrum handlowego i zajmują razem blisko 16 tys. m2.

Galeria Bursztynowa z sercem
Galeria Bursztynowa od początku istnienia jest, nie tylko obiektem skupiającym punkty handlowo-usługowe, ale także miejscem spotkań kulturalnych, zapewnia również szereg imprez rozrywkowych, edukacyjnych i prozdrowotnych. W ciągu ostatniego roku, średnio co 8 dni odbywały się różnego rodzaju wydarzenia lub akcje skierowane do określonej grupy społecznej. Przypomnijmy najważniejsze z nich.
Wielokrotnie w centrum handlowym organizowane były bezpłatne badania i porady lekarskie. Kilka tysięcy osób skorzystało z badania serca, wzroku, słuchu oraz porad dietetyka, stomatologa, dermatologa i wielu innych, tym samym zaoszczędzając czas i pieniądze. Wspólnie z odpowiednimi stowarzyszeniami Galeria promowała zbiórkę krwi, zapisy do bazy dawców szpiku kostnego, Dzień Ziemi, zbiórkę pieniędzy dla potrzebujących osób, akcję Szlachetna Paczka czy też pokazy udzielania pierwszej pomocy.
Dużym powodzeniem cieszyły się akcje bezpłatnych usług kosmetycznych i fryzjerskich pod hasłem „Bądź piękna” okraszone konkursami z nagrodami. Hitem stały się również jarmarki wyrobów regionalnych i sztuki rękodzielniczej. Okazało się, że tego rodzaju imprezy, nie tylko podtrzymują tradycję i promują regionalnych twórców, ale również podobają się naszym klientom.

Galeria Bursztynowa wspierała też wydarzenia, które na stałe wpisały się w kalendarz ostrołęckich imprez, jak np. Przegląd Piosenki Kabaretowej OSPA czy Festiwal Teatralny Inqubator. W centrum handlowym odbywały się także koncerty lokalnych zespołów muzycznych. Nie zabrakło również wystaw fotograficznych i kolekcjonerskich. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też pokazy mody. Jednak najwięcej wydarzeń skierowanych było do dzieci i młodzieży - Bursztynowy Dzień Dziecka, Z Bursztynową do Szkoły, Targi Zajęć Pozalekcyjnych, Mikołajki, Ferie z Bursztynową, konkursy plastyczne z nagrodami, przedstawienia kukiełkowe, warsztaty wykonywania biżuterii i wiele innych. Od kilku dni trwa również konkurs dla dzieci i młodzieży na dofinansowanie wypoczynku letniego. (Szczegóły na naszej stronie galeriabursztynowa.com.pl).

Galeria Bursztynowa współpracuje również z nieformalnymi grupami młodzieży organizując różnego rodzaju flash moby oraz objęła sponsoringiem drużynę piłki ręcznej - UKMS Trójka i piłkarski zespół młodzieżowy Korona Ostrołęka. Wsparcie finansowe zyskały także niektóre inicjatywy społeczne rad osiedli w Ostrołęce.

Galeria stała się również nie tylko jednym z największych pracodawców w regionie, ale też i jednym z ważniejszych dla budżetu miasta Ostrołęki źródeł przychodów podatkowych. Tylko z tytułu lokalnego podatku od nieruchomości budżet miasta zyskuje ponad 755 tys. złotych. Do tego dochodzą jeszcze udziały z podatku od osób fizycznych PIT i podatku od osób prawnych CIT.
Galeria Bursztynowa szybko stała się jedną z ważniejszych wizytówek Ostrołęki i całego regionu, miejscem przede wszystkim udanych zakupów, ale też spotkań kulturalnych, edukacyjnych, towarzyskich i rozrywkowych. Sukces inwestycji spowodował, że właściciele planują rozbudowę centrum handlowego.



 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę