Koniec problemów z filtrami
Twoje auto straciło nagle moc i zaczęło dymić? Na desce rozdzielczej pojawiła się kontrolka błędu silnika i wyświetlił się komunikat ostrzegawczy? Komputer nieoczekiwanie przełączył samochód na tryb awaryjny? To wszystko efekty problemów z filtrem cząstek stałych DPF lub FAP. Można im zapobiec poprzez programowe bądź mechaniczne pozbycie się takiego zatkanego filtra. Jest to zabieg całkowicie bezpieczny, nie mający negatywnego wpływu na dalszą eksploatację auta, a do tego zmniejszający zużycie paliwa nawet do 1.5 l na 100 km. Dlatego już dziś zgłoś się do specjalizującej się w usuwaniu takich usterek firmy STS Serwis w Łomży, dzięki czemu oszczędzisz, zyskasz spokój i większy komfort jazdy! http://4lomza.pl/index.php?wiad=37959
W trosce o środowisko producenci samochodów montują w nich filtry oczyszczające spaliny z cząstek stałych. Nie przekłada się to jednak na wymierne zyski, bowiem ilości tych szkodliwych substancji, przede wszystkim sadzy, są znikome, a filtry są bardzo kłopotliwe oraz drogie w eksploatacji - trzeba je wymieniać średnio co 100 000 kilometrów. Jest to szczególnie odczuwalne przy poruszaniu się po terenie miejskim/zabudowanym, dlatego dobrym rozwiązaniem jest usunięcie takiego suchego (DPF) bądź mokrego (FAP) filtra.
Po tej, trwającej raptem od od 4 do 6 godzin, modyfikacji zatkany filtr cząstek stałych przestanie być twoją zmorą, a uciążliwe dymienie, nadmierne zużycie paliwa oraz częsta wymiana oleju silnikowego pozostaną tylko wspomnieniem.
Firma STS Serwis oferuje programowe bądź mechaniczne pozbycie się filtra cząstek stałych DPF lub FAP. Odbywa się to w kilku etapach:
1) weryfikacja za pomocą multipleksera diagnostycznego, który pozwala dokładnie ocenić stopień zużycia filtra, możliwości jego regeneracji, czy też konieczność usunięcia go;
2) fizyczne usunięcie filtra DPF/FAP, z zachowaniem wszelkich procedur - w przypadku wyłączenia programowego wszystkie czujniki pozostają nietknięte;
3) skasowanie funkcji DPF ze sterownika auta - w większości przypadków odbywa się to przez złącze diagnostyczne OBD, jednak w nowszych modelach, w celu prawidłowego programowania, wymagany jest demontaż sterownika silnika.
W Toyotach oraz niektórych innych markach aut wyposażonych w sterowniki marki Denso, nie ma możliwości wyłączenia programowego, z powodu braku możliwości ponownego zaprogramowania sterownika. W tych wyjątkowych przypadkach instalowany jest emulator filtra DPF. Jest to specjalny moduł elektroniczny, symulujący prawidłową pracę filtra cząstek stałych – dedykowany danemu modelowi samochodu.
Firma STS Serwis wykorzystuje przy tym najnowocześniejsze narzędzia i oprogramowanie - mapa silnika zgrywana jest najnowszym urządzeniem włoskiej firmy DimSport, programem RaceEvo,z manualnym wyszukiwaniem w pamięci zapisów odpowiedzialnych za funkcje filtra DPF oraz jego czujników. Po takim zabiegu klient Serwisu ma 100 % pewności, że problem z filtrem już nigdy się nie powtórzy, trzeba jednak pamiętać, że tylko indywidualnie napisany program, tak jak w firmie STS, gwarantuje koniec problemu z zatkanym filtrem DPF. Do tego firma STS Serwis udziela dwuletniej gwarancji na wykonaną usługę.
I co najważniejsze, po usunięciu filtra DPF oraz po skasowaniu jego funkcji z ECU, zostanie wyłączony tryb awaryjny, dzięki czemu znacząco zmniejszy się zużycie paliwa. W zależności od pojemności silnika są to oszczędności rzędu od 0.5 l do 1.5 l na 100 km, co w skali całego roku przynosi niebagatelne oszczędności.
Tak więc zadzwoń i umów się w STS Serwis na sprawdzenie/usunięcie filtra w swoim samochodzie – nie będzie cię to wiele kosztować, a oszczędzisz nieporównywalnie więcej!
O chiptuningu można przeczytać tu: http://4lomza.pl/index.php?wiad=37959
STS Serwis
Wojska Polskiego 185
18-400 Łomża
telefon 503 089 572
serwissts@gmail.com
http://chiptuning.lomza.pl