Audyt ratusza za 10 tysięcy + VAT
Firma AIDA Consulting z Warszawy zaczyna dwutygodniowy audyt w łomżyńskim ratuszu. To ma być audyt organizacyjny – pierwszy z dwóch audytów, który przeprowadzenie zapowiadał zaraz po objęciu urzędu prezydent Mariusz Chrzanowski.
- Pewną swoją wizję na temat funkcjonowania Urzędu już mamy, ale też chcemy, żeby przyjrzała się temu firma zewnętrzna - mówił przed miesiące prezydent Mariusz Chrzanowski zapowiadając zlecenie takiego audytu. - Audyt ma wskazać, czy pewne stanowiska w Urzędzie się nie dublują oraz pokazać, jakie są zakresy obowiązków pracowników każdego szczebla.
I jak się okazuje audyt ten właśnie rusza. Łukasz Czech rano poinformował, że dziś będzie podpisana umowa z warszawską firmą AIDA Consulting.
- Audyt będzie realizowany od 16 do 27 lutego br., za kwotę 10 tys. zł netto – podał Czech.
Pytany o to jak wybrano wykonawce audytu miejski urzędnik podaje, że: „do kilku firm rozesłane zostały zapytania ofertowe dotyczące wykonania audytu obowiązującej struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Łomży. Odpowiedziała na nie tylko firma AIDA Consulting z Warszawy”.
Niebawem powinien rozpocząć się także audyt finansowy. Ratusz czeka na odpowiedzi od firm, do których wysłane zostały zapytania ofertowe.