poniedziałek, 05 grudnia 2016 napisz DONOS@
Wyszukiwarka
Wczytanie

Wśród najcenniejszych marek „Rzeczpospolitej”.

Marka Mlekovita warta jest 1,57 mld złotych. To 200 milionów więcej niż przed rokiem. Mlekovita to najcenniejsza z marek regionu. W najnowszym rankingu „Rzeczpospolitej” zajęła 7 miejsce wśród najcenniejszych polskich marek. Na samym szczycie listy są Orlen, PKO Bank Polski i Biedronaka.
Z ciekawostek rankingu jest spektakularny awans - o 48 pozycji - „Łomży”.

Przed „Łomżą” są jeszcze dwie „nasze” marki. Na 49. miejscu zestawienia Rzeczpospolitej znalazła się OSM Piątnica. Wartość tej marki specjaliści dziennika wycenili na 280 mln zł.  Kilkanaście miejsc niżej - na 62. pozycji - znalazło się produkowane przez grajewski Mlekpol „Łaciate” - warte blisko 235 mln zł.
Należąca do firmy Van Pur „Łomża” w tegorocznym zestawieniu „Rzeczpospolitej” znalazła się na 186 pozycji. Warta 46 mln zł marka awansowała aż o 48 pozycji bo w ubiegłorocznym rankingu było dopiero na 234 miejscu.

Wśród najcenniejszych marek z regionu znalazły się także „Milko” SM Mlekpol o wartości 23 mln zł na 256. miejscu i  „Wypasione” SM Mlekovita, wycenione na 22 mln zł na 259 pozycji.

161121091207.gif
cz
pt, 28 listopada 2014 14:53

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0