sobota, 03 grudnia 2016 napisz DONOS@
Wyszukiwarka
Wczytanie

Nordic łomżing, czyli Łomża zimą

- O tym, że łomżing się przyjął świadczą nie tylko wyniki badań marketingowych i przełożenie kampanii na znakomite wyniki sprzedażowe, ale choćby także fakt, że łomżing „żyje” w języku potocznym i mediach – mówi Maciej Ładwiński menadżer marki Łomża w firmie Van Pur, do której należy łomżyński browar. - Z pojęć związanych z kampanią czerpią nie tylko osoby prywatne, ale również blogerzy i zawodowi publicyści. Łomżing, smażing, kocing, leżaking, trawing pojawiają się w nagłówkach poczytnych portali i gazet.
Skuszony sukcesami właściciel „Łomży”, po raz pierwszy w historii rozpoczął kampanię reklamową poza właściwym sezonem piwnym. Od kilku dni w telewizji można zobaczyć spot promujący „nordic łomżing”.

- Letnia kampania reklamowa okazała się ogromnym sukcesem – ten rok jest najlepszy pod względem wielkości sprzedaży w całej historii marki Łomża – podkreśla Maciej Ładwiński. - Stąd decyzja o jej kontynuowaniu w sezonie zimowym.
Do emisji trafił właśnie najnowszy spot, prezentujący zimową odmianę łomżingu czyli nordic łomżing - w śniegu po kolana grzęźnie mężczyzna niosący dwie butelki.  
- To pierwsza w historii marki Łomża reklama telewizyjna przygotowana z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym – mówi Ładwiński. - Reżyserem spotu – tak jak przy poprzednich, letnich odsłonach, jest Iwo Zaniewski z agencji reklamowej PZL, która to agencja przygotowała dla marki Łomża tegoroczną kampanię reklamową opartą na idei łomżingu.

161121091207.gif
Kadr ze spotu nordic łomżing
Kadr ze spotu nordic łomżing
Kadr ze spotu nordic łomżing
cz
śr, 18 grudnia 2013 15:04
Data ostatniej edycji: 2013-12-18 15:10:26

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0