czwartek, 24 sierpnia 2017 napisz DONOS@
Wyszukiwarka
Wczytanie

Jest na „ło”, „ma wszystko od a do ż” i „nie leży tylko stoi”...

- Pomysł żeby wykorzystać regionalność marki jest nasz. Wykonanie, to dzieło warszawskiej agencji Brain – mówi o nowej kampanii marki Łomża Radosław Kasyk dyrektor marketingu Royal Unibrew Polska. Łomża jest prawie wszędzie... nawet w telewizji. Jest też na słynnej warszawskiej Rivierze.




„Łomża” ma spoty telewizyjne, wielkie bilbordy i ...pomysł na sprzedanie.  
- Myśmy tak naprawdę posłuchali konsumentów piwa w Polsce, a głównie w Warszawie.  Okazało się, że chcą produktów – nie tylko piw - „z korzeniami” – rodzimych, regionalnych, „prawdziwych”, tradycyjnych, nieskażonych masowością. I Łomża się świetnie w to wpisuje. To prawdziwy mały browar z dużym piwem – mówi Kasyk, przytaczając nowe hasło reklamowe.
W związku z kampanią zmieniono także nieco etykietę i słynne łomżyńskie laleczki.
- Staramy się nadążać z duchem czasu. Oczywiście nie nie będzie zmian czegoś co my nazywamy duchem marki, czyli czerwonej szarfy czy laleczek, ale mogą się one unowocześniać – tłumaczy.

To ile Royal Unibrew wydał na kampanię reklamową Łomży Eksport pozostaje tajemnicą. Dyrektor Kasyk podkreśla, że także w tym wypadku nie ma się czego wstydzić.
- Budżet nasz jest naprawdę znaczący i porównywalny z innymi tego typu przedsięwzięciami – dodaje.

Na fali regionalności browar wypuścił też na rynek nowy produkt Łomża Niepasteryzowane.
- Traktujemy to piwo jako piwo z wyższej półki które nie wymaga tak mocnej reklamy – mówi Kasyk, dodając, że jest ono dostępne przede wszystkim w macierzystym regionie i "tu jest i będzie widoczne".

Dom studencki Rivera
Aleja Armii Ludowej róg Aleja Niepodległości
Aleja Armii Ludowej róg Aleja Niepodległości
Dom studencki Rivera
Dom studencki Rivera
Dom studencki Rivera
Dom studencki Rivera
Przy Wisłostradzie
cz
pt, 14 maja 2010 16:40
Data ostatniej edycji: 2010-05-17 06:45:57

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0