Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@

Ile mają Prezydenci Łomży

W 2003 roku Jerzy Brzeziński zarobił 112 tys. 715 zł. 21 groszy. Majątek Prezydenta Jerzego Brzezińskiego jest niczego sobie. Wspólnie z małżonką na koncie na koniec 2003 roku miał on 88 tysięcy złotych i ponad 25,5 tysiąca dolarów USA. Poza oszczędnościami państwo Brzezińscy mają także – dziś - ośmioletni samochód Seat Cordoba i mieszkanie o powierzchni 87 mkw w Łomży wycenione przez nich na 100 tys złotych.


Mniej w złotówkach, ale więcej w dolarach od Prezydenta Łomży ma jego zastępca Marcin Sroczyński. Zasoby pieniężne zgromadzone w walucie polskiej na jego koncie wynoszą 40 tys. złotych. Do tego wiceprezydent ma także 31,5 tys. dolarów USA. Sroczyński od Brzezińskiego ma też więcej nieruchomości:
- dom o powierzchni 150 mkw wartości 160 tys. zł (współwłasność ½)
- mieszkanie o powierzchni 61 mkw wartości 60 tys. zł (współwłasność)
- gospodarstwo rolne o powierzchni 8,76 ha wartości 135 tys. zł (współwłasność ½)
- inna nieruchomość o powierzchni 16 mkw i wartości 15 tys. zł.
W 2003 roku wiceprezydent Sroczyński zarobił ponad 83 tys. złotych

Zdecydowanie najbiedniejszym z Prezydentów jest wiceprezydent ds. oświaty i kultury Krzysztof Choiński. Nie ma on żadnych oszczędności, ma za to do spłacenia kredyt hipoteczny na remont domu w BPH PBK SA. Sam dom o powierzchni 145 mkw wart jest - zdaniem wiceprezydenta - 250 tys. zł, a niespełna 600 mkw działka dalsze 50 tys. zł. W 2003 roku wiceprezydent Choiński zarobił w Ratuszu ponad 88 tys. zł.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę