czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Jaki prezent dla niemowlaka?

Gdzie najlepiej w Łomży kupić zabawki dla niemowlaków, za 3 tygodnie urodzi się bratanek, a ja mam być ojcem chrzestnym. Czyli jako dobry wujek trzeba na narodziny malucha coś kupić. Tylko co? Jestem w tym temacie nowicjuszem i bede wdzieczny za wskazówki.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki prezent dla niemowlaka?

Prezent dla noworodka, to przede wszystkim prezent dla rodziców. Dlatego też, zanim cokolwiek kupimy pomyślmy, czy rodzice także będą mieli z tego pożytek. Sprawdza się kupienie czegoś, co nawet w większej ilości nie będzie zalegało w szafkach. Prezent może być praktyczny, sentymentalny, przyszłościowy, czy po prostu zabawka - powinniśmy zastanowić się, czy chcemy dać maluszkowi prezent, który będzie pełnił rolę pamiątki, czy wolimy aby był praktyczny. Do najczęściej wybieranych prezentów dla najmłodszych są pluszowe misie i zabawki. Ekskluzywnym pamiątkowym prezentem może być grawerowana biżuteria lub modna w ostatnim czasie, srebrna łyżeczka, czy grzechotka.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki prezent dla niemowlaka?

Przez pierwsze tygodnie życia taki maluch będzie głównie spał i robił w pieluszkę ;p Na zabawki jako takie będzie czas, a póki co może jakiś praktyczny prezent? Kosmetyki do pielęgnacji niemowląt albo jakieś giga pudło pieluch ;p Można też pomyśleć o bajkach, które rodzice mogli by czytać dziecku. Podobno dzieciom powinno się czytać od początku to ma dobry wpływ na rozwój.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki prezent dla niemowlaka?

Znam dobrze Twój przypadek....preferuje wyprawkę dla dzidziusia, pampersy, chusteczki nawilżające dla dziecka itd.

P.A.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki prezent dla niemowlaka?

dokładnie wyprawka by byłą najlepsza bo co innego....?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki prezent dla niemowlaka?