niedziela, 24 września 2017 napisz DONOS@
170828033807.gif
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Jaki CRM?

Chodzi o CRM do obsługi małego call center (3 stanowiska). Obecnie działamy na jakimś darmowym sofcie, ale ma dużo ograniczeń. Może miał ktoś jakieś doświadczenie?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Masakra ...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Ja wdrażam Epesi dla grona osób , dość prosty i przyjemny system co nie oznacza że ma mało funkcji, bardzo rozbudowany i przyjemny do pracy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Jest kilka dobrych systemów CRM. Miałem okazję korzystać już z Redmine, ItCube, CRM7 a obecnie działam na Crystal CRM. Każdy jest na swój sposób inny - ale wszystkie mają jedną wspólną cechę - usprawniają zarządzanie zasobami. Np w tym ostatnim masz możliwość wybrania tylko takich funkcjonalności na których najbardziej Ci zależy. Tu masz konfigurator http://crystalcrm.pl/konfigurator/ z dostępnymi modułami.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Napisz dokładnie czego oczekujesz od systemu? Jest wiele aplikacji, ale każda oferuje inne rozwiązania. Ilość osób pracujących na systemie jest mniej ważna, ponieważ ważniejsze jest to czy poszukujesz modułowego rozwiązania, które będzie pisane pod firmę czy jednak gotowej apki. Rozumiem, że jak Call Center, to na pewno w grę wchodzi integracja z centralami telefonicznymi, nie wspominając o podstawach jak baza danych, kalendarz i tego typu podstawy? Może także moduł marketingowy? Naprawdę polecam przeanalizować co dokładnie jest potrzebne i jakie fundusze są przeznaczone na system. Moja firma oferuje rozwiązanie modułowe, profesjonalne - dostosowane do firmy i zapotrzebowania (www.crm7.pl), ale jeśli rzeczywiście poszukujesz jedynie rozszerzenia aplikacji darmowej to z pewnością jest wiele innych systemów na rynku - nawet TorTur wymienił kilka :)

www.crm7.pl

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Arhy,

dobrej decyzji nie podejmiesz licząc na krótkie porady na forach, chyba że na wskazówki w rodzaju - \"tego w życiu nie\", \"jestem zachwycony\", \"polecam mój system, który adresuje Pana potrzeby...\" :)

W podjęciu decyzji może pomóc trochę przyglądnie się wersjom demo różnych programów, ale tak na prawdę, to sam (sami) w firmie musicie określić wasze:
- ogólne priorytety biznesowe (w tym określić co te zmiany mają wam przynieść i czy da się to zmierzyć),
- funkcje bez których nie wyobrażacie sobie systemu,
- procesy, które system ma obsługiwać (a jeśli są opisane, to przyjrzyjcie się im, żeby nie zdigitalizować jakiegoś nieefektywnego modelu pracy, który już dawno nie działa).

Potem wróćcie do wybranych vendorów (dostawców) i poproście, żeby odnieśli się do tych założeń, pokazali konkretnie jak u nich obsługiwane są te wybrane procesy, jak rozwiązano działanie danej funkcji. Jeśli będzie chcieli customizować system będzie wiadomo komu bliżej do waszego ideału, jeśli chcecie rozwiązanie z pudełka to dowiecie się do jakiego systemu będziecie się musieli najmniej dostosowywać.
Tyle w telegraficznym skrócie.
PS Polecam - choćby poglądowo, abyś zajrzał sobie do SUGARCRM.
http://sugarcrm.com.pl/porownanie-edycji-sugarcrm/#

dr Bartosz Deszczyński, CRM
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
http://www.goldenline.pl/bartosz-deszczynski/
Zapisz się na szkolenie lub studia podyplomowe CRM!
http://ue.poznan.pl/pl/uniwersytet,c13/wielkopolska-szkola-biznesu-uniwersytetu-ekonomicznego-w-poznaniu,c1383/szkolenia,c4768/warsztaty-crm-strategia-system-zarzadzanie-zmiana-22,a36992.html



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Jeśli zależy Państwu na usprawnieniu firmy w 70% to należy wybrać jeden z produktów gotowych. Pozostałe 30% niestety nadal będzie wykonywane ręcznie. My polecamy aplikacje w 100% dostosowane do potrzeb klientów. Różnica w zaoszczędzonym czasie jest istotna. W skali roku są to poważne oszczędności.

Proces wyboru dostawcy rozwiązania polecamy rozpocząć od swoich potrzeb aktualnych i perspektywicznych, a następnie szukanie rozwiązań.

Zapraszam do darmowych konsultacji.
Zespół kamee.pl

Dedykowany CRM

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Masz np. darmowe Berberis Minima - wersja na jedno stanowisko, pod użytek komercyjny. Sprawdź najpierw kilka wersji darmowych, zobacz czy Cię to zadowala, ale dopiero jeśli nie, to przejść na wersje wyższe, i tutaj już bardziej mowa o systemach ERP.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Ta Berberis Minima jest na 100% darmowa?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Powiem tak, jeżeli jakiś soft jest darmowy - to jaka musi być jego jakość? A co w sytuacji, gdy potrzebne będzie wsparcie techniczne?
Niby można za free coś znaleźć, ale w praktyce różnie z tym bywa.
Tu masz tekst https://minicrm.pl/blog/jaki-crm-online-2016/, z poradami - na co należy zwracać uwagę przy wyborze systemu CRM.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Leonns - tak, ta wersja jest darmowa całkowicie, jednostanowiskowa. Funkcje sobie znajdź opisane w sieci. Raczej zdecydowanie opcja pod mniejsze firmy i działalności np. bez magazynu. Tak naprawdę to prowadzący powinien sobie wypisać funkcje jakich potrzebuje i na tej podstawie dobierać oprogramowanie. Przecież celem tego oprogramowania jest optymalizacja działalności, a nie tylko kupienie sobie apki.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

W sensie - wy macie u siebie to oprogramowanie? W tej podstawowej wersji, czy w wyższej?
Jak wam się sprawuje? Nie sprawia problemów?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

U nas w firmie jest Composita, ale to już wersja z modułami magazynowymi, kilkoma walutami, skryptami, wielostanowiskowa, bardziej pod działalność produkcyjną - mała firma tego i tak nie wykorzysta. Większość funkcji będzie nieprzydatna.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Ale ja właśnie w takiej firmie pracuję - szefowie szukają programu, wiem, że mają umówionych już kilka prezezentacji.
Podpowiem im, żeby sobie sprawdzili ten program.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

No to podpowiedz im. Moim zdaniem najlepiej z takimi firmami jest po prostu umawiać się na spotkania i prezentacje. Niech producent pokaże możliwości, a przy okazji zazwyczaj na takich spotkaniach można wyciągnąć jakieś rabaty - firmie też zależy żeby czas nie był stracony ;-)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Przekazałam info szefom - nie wiem co z tym zrobią, ale znająć podejście właściciela, to na pewno będą chcieli zobaczyć jak najwięcej programów i jak najwięcej z nich porównać.To jest taki człowiek, który we wszystkim co robi jest perfekcjonistą.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Z tym jak najwięcej to też bez przesady - maksymalnie kilka najlepiej ocenianych, z rekomendacjami. Uwierz mi, że nawet testowanie jednego systemu może ciągnąć się tygodniami, a jeśli firma będzie chciała sprawdzić naście programów to na wdrożenie systemu u siebie poczeka miesiące. Nie będzie to najlepszy pomysł.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Jest informatyk, który siedzi w firmie i nie ma specjalnie wiele pracy, więc pewnie on przede wszystkim będzie to testował, a do obsługi kadrze zostawi tylko te programy, które pod względem ceny do jakości będą wyglądały najsolidniej. Czy będzie to Beberis to się dopiero przekonamy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

O dwie mendy zapomniały o trollowaniu

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

To powinni oceniać ludzie zarządzający, a nie informatyk. Informatyk to później raz na ileś tygodni zerknie w system, kiedy nie będziecie wiedzieli jak wykonać daną czynność, poważnie. Nie na tym opiera się testowanie systemu - na szczęście to nie mój problem.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Odgórnych zasad nie przeskoczysz. Chodzi bardziej o to, żeby ludzie sprawdzali docelowo już taki system, który w ogóle będzie brany pod uwagę przy analizach. Po co mają testować program, z którym nawet informatyk będzie miał problem?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Nie jest to istotne. Każda firma ma swoje wewnętrzne procedury, a decydujące zdanie powinny mieć osoby, które przy tym pracują. CRM nie wybierasz dla zabawy, tylko dla usprawnienia działalności. Nie masz poznawać zasad ich działania miesiącami, tylko jak najszybciej - i dopiero wtedy docelowo możesz uzyskać sensowny efekt.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jaki CRM?

Gdybyście mieli jakieś doświadczenia z konkretną wersją systemu, to oczywiście napiszcie o tym na forum. Tylko podawajcie przy jakiego typu działalność, jak duża, jaki system i jakie efekty jego wprowadzenia do dzialalności.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Spis działów  |  Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Spis działów  |  Potrzebujesz logina? Zarejestruj się tutaj 
 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Płatne linki

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0