piątek, 29 marca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Sklep wędkarski

Witam,jestem początkującym wędkarzem , chcę kupić sobie sprzęt (wędka, kołowrotek itd.) który sklep polecacie.Wiem że na ul.Legionów są 3.Który z nich jest najlepszy. Tzn.ceny, doradztwo itp.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski

moim zdaniem ten na przeciw 4 plus

NINKA88

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski

Zachodziłem tam wyboru dużego nie mają a jak ceny?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski

jak zachodziłeś to mogłeś zapytać mnie tam akurat nie ma w pobliżu więc nie wiem

NINKA88

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski

Ten naprzeciwko Gośki czy Stokrotki - nie pamiętam co to za sklep. Właściciel we wszystkim podpowie, tam zresztą często jest cała drużyna wędkarzy i każdy chętnie podpowiada - przyjemni i otwarci ludzie. Kartę i wszelkie zezwolenia też tam możesz załatwić. Cenowo i tak pewnie najtaniej wyjdzie Ci allegro ale akurat ten sklep nie wydaje mi się jakiś super drogi - w ubiegłym roku brałem wędki i kołowrotek i ceny były porównywalne właśnie do allegro.

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski

Dzięki. Na allegro nie chcę kupywać są problemy z gwarancjami.No i jeszcze nie --widzę-- co kupuje.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski

Ten sklep naprzeciwko Gośki / Stokrotki.

Sklep bardzo fajny, właściciel fachowiec, wędkarzy w środku wielu, którzy chętnie doradzą. Ceny konkurencyjne nawet w stosunku do allegro. Kupowałem tam kołowrotek Dragona to był 2/3zł droższy niż na allegro (bez przesyłki) Polecam!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Sklep wędkarski